Štítky

14. 3. 2021

Uruha (BLINDING HOPE PV)












5 komentářů:

  1. Prostě je úplně jinej.
    *
    *
    *
    Já už nevím, co s tím mám dělat. Opakuju to asi po sté, furt na to čučím, převracím horem spodem a Uru vypadá jak někdo jinej. Chvílema ne a je to on a chvílema ho nepoznávám ani trochu. Já nevím, jestli zhubnul, přibral, má blbou rtěnku, zestárl, omládl, reinkarnoval se... něco je jinak prostě XD Stejně je krásnej XD <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je jinej... Po celém PV mi teda připadá míň jinej, když si ho pořád tak nakoukávám, ale... Je to ta rtěnka? Obočí? Filtry? Vydatné večeře v karanténě? Hm... Už aby byl nějaký comment, ať si ho prohlédneme pořádně :33 Ať už je to cokoli, strašně moc mu to sluší a hlavně na tom prvním je úplně cute :33

      Vymazat
  2. Mě nezbývá nic jiného, než souhlasit s Tenshi. Něco je jinak... A podle mě je to celkový dojem. Jenže chceš li změnit celkový dojem, musíš změnit detail... Takže jsme vlastně tam, kde jsme teď... X'D
    Když jsme ho viděla poprvé, na sekundu jsem si spletla s Kaiem. A teď asi nejvíce narážím na tu první fotku.
    Třeba ta 2. 7. a 8. fotka, tam je prostě on. Ale ta 1. 5. a 6. No já nevím...
    Ale s čistím srdcem můžu říct, že mi přijde neskutečně sexy. Hlavně ty jeho vlasy. (Jo já vím, že už se opakuju nejmíň stokrát) X'DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s označením fotek. Já si ho spletla zase s Rukim... ne aktuálně, ale jak vypadal Ru dřív. XD Uru mění tváře!

      Vymazat
    2. No, právě. Teda kdo by řekl, že nám Uru tak zavaří hlavu? :D Jako je to on, je to náš Uru, má ty Uruhovaté packy, pohyby... a přesto... :33
      No hlavně na konci, jak jsem měla pár těch zachycených v pohybu, tam mi připadal docela Kaiovatý :D

      Tenshi: Je to alien! Sežral našeho Uruhu a teď se za něj vydává :D

      Vymazat