Štítky

10. 3. 2021

New album "MASS" preview

 


 

2 komentáře:

  1. Začínám pociťovat temnou touhou tohle album vlastnit. XD Vypadá to, že to bude takový pěkný mix hard a calm songů. Což je fajn, člověk si musí trochu oddychnout.
    Ta písnička NOX zní docela zajímavě s těmi houslemi.
    A tu HOLD bych vážně moc chtěla slyšet na živo. :D
    U toho songu BARBARIAN jsem zvědavá na celý klip.
    FRENZY zní taky super.
    Ale písnička LAST SONG mě úplně v ten první okamžik trochu vyděsila. Lépe řečeno mě vyděsila představa, že by to byl doslova Last song... No doufám, že tady s námi ještě nějaký ten čas pobudou.
    No co to tak poslouchám, celkem lituju Kaie. Toho musí bolet celé tělo a hlavně nohy a ruce. Hold těžký úděl bubeníka. XD
    Těžko říct jestli to je vlastně ještě metal, spíš taková směs všeho, ale mě se to líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si ho chci koupit :33 Prostě musím :'D
      Jj a hlavně být všechno jen hard, měl by člověk za chvíli v hlavě guláš, obzvlášť na první poslech :) Líbí se mi ale, že tam mají i takové primárně poslechovky a pak i takové ty pařící, co vyniknou hlavně na live :33
      Jj, taky se mi NOX líbí :33 Já vlastně ani nemůžu říct, na co se těším nejvíc, líbí se mi všechny a to jsou to jen ukázky :'D I když bohaté :33
      Na BARBARIAN jsem taky zvědavá na klip - tak nějak doufám, že to bude mít klip... že by zrovna tahle měla být titulní k albu? Já si teda myslela, že to bude zrovna BLINDING HOPE, dokonce i zařazením v albu to tak vypadá, ale někde jsem četla, že ji jako titulní nevnímají... tak uvidíme, jak se k tomu ještě (a oficiálně) vyjádří :)
      No to mi ani nepřipomínej, ty diskuse na internetu mi pěkně zvedly mandle, i když teda byla jsem z toho i vyklepaná, protože ty spekulace člověka nahlodají... Já teda doufám, že je to jen prostě jako poslední song alba. Zároveň má takové ty vibrace závěrečné písně při encore :) A mají songy jako "Untitled" a "Unfinished", tak třeba tu byla názvová krize :'D
      No Kai tu zandává :33 Si ho ale dokážu představit, jak si tím filtruje starosti a nasrání :D Asi tajemství jeho sluníčkovosti :D
      On je to takový mix ruzných odnoží metalu :) A je slyšet, že každá píseň má něco z některého z předchozích alb :) Zatím mi připadá, že tak nějak shrnuje jejich dosavadní tvorbu a korespoduje to tak vlastně i s tím coverem :) Jsem zvědavá, jak budou znít celé songy a jaký feel to v celku nabere :)

      Vymazat