Štítky

7. 3. 2021

D3

 3 dny do BLINDING HOPE

via uruhasbubble-tea


TEASER


2 komentáře:

  1. Božinku to to letí. Už si připadám jak na silvestra. V hlavě mi zní hotový odpočet do výbuchu! :D A natěšením tady hryžu do stolu. Je to ale sladké mučení. Přesně jak jsi napsala v minulém komentáři. Utíká to rychleji, když nám každý den dají ochutnat drobeček. :'D
    Ale přiznám se, že tenhle teaser jsem si sjela rovnou asi pětkrát. Nějak mě zaskočil. Uru se nám sice moc neukázal (plačící smailík), ale úplně mě zaskočilo, jak mladě tady vypadá. WTF man!!! Jsem si to pustila a šla do kolen. Jen jsem na to zírala. Prostě škola dostala rázem košem :'D Už se fakt těším, kdo to bude zítra. (Ale kloním se k Aoimu. Ruki by si podle mě nenechal ujít to nejočekávanější místečko). Na druhou stranu by mě nepřekvapilo, kdyby Rukiho teaser byl trochu jiný. Myslím to třeba v barvách (jako v traileru).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já si furt říkala, co mi to tak připomíná :'DD Aaaaa, už se těším, až to ve sttředu vypukne :D :33
      Já na tenhle teaser taky koukala víckrát, než na ostatní :'D I když... ehm, dnešní Aoi a jeho pohyby... No, spíš mi připadá, že jak jsem každým dnem natěšenější, tak hledím víc a víc i na ty malé úryvky :D
      To je pravda, taky bych se nedivila, kdyby měl Ruki něco extra :) No, nechme se překvapit :)

      Vymazat