Štítky

17. 3. 2021

Kai (BLINDING HOPE PV)












5 komentářů:

  1. Na té první fotce vypadá jako Král démonů. Působí to, že má úplně černé oči bez bělma a k tomu ty nádherné rysy, no jeden by mu padl k nohám. Jeho bicí souprava je taky taková ikonická, hrozně se mi líbí. A když hraje, má pěkně rovná záda, třeba Yoyo se docela hrbí XD Miluju ty jeho rukavičky, co vypadají jako u řidiče pochybných zásilek, je to takový punc nebezpečí. A to nasvícení je teda taky boží. Poslední looky s těmi světlámi vlásky nebyly úplně to moje, vypadá to, že tenhle bude o moc lepší <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, že? Já se té první fotky budu snad i bát. X'D Ono k tomu hezky sedí i to sáčko s tou zlatou ozdobou. Ach, jak nám krásně dospěl. Když si vzpomenu na ty první fotky... X'D
      A to s těmi rukavičkamai je taky dobrý. XDD
      Taky se mi líbí více v tmavých vláskách. Nejlepší jsou podle mě hnědé. Ta hnědá k němu prostě sedí. :3
      Jinak, to vypadá, že je v nějaké tělocvičně...? Mezi těmi sloupy něco je. No ještě mě napadla garáž, ale tam mi moc nesedí ty stropní světla a nebo nějaké kanceláře. O-O

      Vymazat
    2. Vypadá nádherně :33 Popravdě, doteď jsem nad tím takhle nepřemýšlela, ale... Hmm, nádherný, sexy, cute démonický bubeník :33
      To se mi taky líbí! :33 A hezky mu při tom i vyniknou ramena :33
      Popravdě ho obdivuju, že v těch rukavicích dokáže hrát :D Hm, myslíš, že má rukavice i na řízení? :D
      Jup, jednoznačný souhlas :33

      Vymazat
    3. Na řízení čeho přesně myslíš? XD Pořád se bavíme o autu? XD

      Vymazat
    4. Hm, tak kdoví, co se mu ještě dobře drží v rukavičkách... třeba takový bičík, že by? :D

      Vymazat