Štítky

13. 3. 2021

Ruki (BLINDING HOPE PV)












6 komentářů:

  1. Oh... my... Ruuuu... *O rok později.* Tak jsem se probrla z kómatu. On je prostě neskutečný od první chvíle, co jsem ho spatřila. Pořád mě fascinují jeho rty a nos a prostě mi přijde hrozně jiný, než ostatní a fakt krásný a taky to, co všechno zvládá a jeho hlas je kapitola sama o sobě. Strašně se za ty roky zlepšil. Ta čtvrtá fotka, kde se dívá přímo, to si jeden myslí, že hledí skrz monitor rovnou na dno vaší duše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On je tam neskutečný... co záběr, to jiný Ruki, on ty emoce prostě umí prožít, uhrát a dát i do toho hlasu :33
      Nemůžu si pomoct, ale z Rukiho prostě sálá ta umělecká duše :33 Ne že by ostatní nebyli talentovaní a tak, ale prostě z něj to vyzařuje tak nějak víc a tak nějak jinak...
      Ah, ten záběr mě úplně usadil do židle, když jsem na to koukala prvně :33

      Vymazat
  2. Juuu, obrázky z videoklipu. To je super!! XD
    Jop, na té čtvrté fotce vypadá, jako nějaký démon, kterého jsi vyrušila při činu a on si tě poprvé všiml. Úplně mě z té fotky běhá mráz po zádech a chvění po těle. :DD Mě se líbí i ta poslední. Tam zas vypadá, jako kdyby někoho srazil autem a pak chladnokrevně sledoval jeho poslední vydechnutí. Hmm, Ru poslední dobou chytá nějaký démonský manýry. (A nebo se jen ve mě probouzí ďáblík?) XDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa to jsem rada, že dělají radost :D On je ten klip dost rychlý a vyhlazený těmi filtry, takže většina screenů, co jsem udělala, je rozmazaná nebo tam prostě kluci mají... no, hodně zajímavou momentku :'D
      Ta čtvrtá prostě nemůže dát nikomu spát :D prostě pohled pohledů :D (i když ještě je tu Aoi...)
      Mně na té poslední zase spíš připadá takový zamyšlený. Ale jako rozhodně je to dobrý námět na nějakou story :D
      Hmm, myslím, že Ru v tobě probouzí ďáblíka :D Tě uhranul tím pohledem :D

      Vymazat
    2. No jo, to by možná taky stálo za to, dát na blog nějaké nejvtipnější screen momentky. Teď jsi úplně rozjela moji fantazii na plné obrátky. XD

      Vymazat