Štítky

6. 3. 2021

D4

 4 dny do BLINDING HOPE

via uruhasbubble-tea

TEASER


2 komentáře:

  1. Hele myslíš, že takový ten divný znak hned na začátku bude logem nového alba? Jestli jo, vypadá fakt cool. (Vidím to tak, že si ušiju novou roušku s takovým znakem :'D)
    No Rei nám ze sebe teda až tak moc neukázal, ale když jsem to porovnala s trailerem na Blinding hope, přece jen jen to o trochu lepší. XD Teda už se nemůžu dočkat dalšího dne. Bude to Aoi nebo Uru? (Hmm, fakt nevím...) Teda zpočátku jsem vůbec nevěděla o co go, když se na Twitteru objevilo D5. XD
    Btw, nepřijde ti, že má Uru dost podobný sestřih v traileru Blinding hope a ve Falling?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možné to je, vypadá jako obměna toho znaku, co používali k Ninth :)
      Aaa, nechceš mi ušít taky? :D
      Jj, ale pořád mi připadá, že se nám ze všech ukázal nejvíc :D
      Popravdě jsem dnes čekala Aoie, podle obsazení bývá uprostřed, a oni mi tak zamotali hlavu :D Tak jsem zvědavá, kdo se objeví zítra :33
      Zdá se to tak... škoda, že z něj nevidíme víc :33

      Vymazat