Štítky

5. 3. 2021

D5

 5 dní do BLINDING HOPE

via uruhasbubble-tea

TEASER


2 komentáře:

  1. Juuu, ty teda ty lidi šponují do poslední chvíle. Nebo aspoň já z toho tady doma dostávám záchvaty natěšenosti. :D A taky se nám Kai více ukázal. Vlastně je to dobře vymyšlené, přijde mi to, jako takové mini pokračování toho hlavního traileru. Je to takový rozfázovaný oční kontakt? Možná? Každopádně jim jde více vidět do obličeje. :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z toho taky úplně celá... nedočkavá :D Napínají, napínají, ale svým způsobem to tak trochu rychleji utíká, když každý den dostaneme maličkou ochutnávku :) A navíc se mi líbí, jak si to k oni užívají :) Taky jim to fanouškovské bláznovství muselo chybět :)
      Jde :) Už se nemůžu dočkat, až to vyjde celé :33

      Vymazat