Štítky

10. 3. 2021

New song BLINDING HOPE

 


 

4 komentáře:

  1. Hmm, začíná to stejně, jako v traileru a teaserech.
    Docela dlouhý úvod. Je vidět ten posun od těch prvních videoklipů (Anata no Tame no Kono Inochi nebo Regret). XD
    Asi je to tou dnešní dobou, ale hned ze začátku mám takový pocit, že by to mohlo vystihovat lidi zavřené doma toužící po svobodě. (Ale nehledala jsem si překlad textu, takže je to jen můj dojem). :)
    Uf, 2:08 a já tady rázem plápolám pod nárazem repráků. (Ztlumit, ztlumit...)
    Páni, je toho tam tolik... Co říct jako první? Aoi mi tady připomíná černého kocoura. Ty jeho pohyby... Prostě elegance za každé situace. :D
    Rei a Ru se, aspoň podle mého moc nezměnili.
    Kai... tam moc vidět nebyl... :(
    Ale z Uruhy jsem nemohla spustit oči. Vážně mu to moc sluší. Jsem ráda, že zchodil to blond mikádo. XD
    Moc se mi líbí, jak je ta písnička dynamická a jak mění tempo. To mě vždycky štvalo na té české hudební scéně. Jak písnička začla, tak taky skončila. Celkem nuda.
    Jinak mi to dost připomíná Ninth. Když si třeba porovnám Ninth a Dogmu, tak je to podle mě, zatracený rozdíl. :'D I tou kamerou a barvami je to podobný Ninth. :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten úvod je sice dlouhý, na druhou stranu se mi líbí, že to tak příběhově nastínili a celé se to nese v duchu toho, jak si teď minimálně většina lidí připadá. Možná někteří čekali naopak něco víc "free" a nechtějí si ještě v tomhle tu situaci připomínat :'DD Ale mně se líbí, že si s tím pohráli a člověk ví, že v tom jakkdyby není sám, a musíme si držet naději, ona tam někde je... :) Na překlad textu se hrozně těším a jsem zvědavá, jaký výklad k tomu na internetu ještě lidi budou mít :)
      Taky jsem si říkala "ztlumit", ale aspoň jednou jsem to prostě musela nechat a užít si to :'D Moc se mi líbí a připadá mi, že z toho prostě jsou cítit takové ty stísněné emoce a všechno :33
      To, jak si hrají s dynamikou a tempem, je to, co na Gaze obecně hrozně žeru :33
      Taky mi to na pohled připomíná NINTH, i když hudebně vlastně asi tolik ne... Intro ve mně vzbuzuje feel To Dazzling Darkness, Uruhovo sólo mi připadá hodně inspirovaný Distress and Coma, a určitě toho budu nacházet víc a víc, až si to pořádně naposlouchám :)
      No a co říct ke klukům... Aw, já tam z nich prostě nemůžu :33 Jak říkáš - málo Kaie. Ono je ho tam vlastně dost, když si to tak vezmeš, ale člověk mu vidí do obličeje jenom na začátku :'D Ale možná to tak Kai chtěl, aby tam byl s těma bicíma? Aoi je tam úplně dokonalý... ty jeho pohledy, pohyby, to je instantní omdlívačka... Uruhu jsem zezačátku nemohla skoro poznat, jak vycházely teasery :D Nevím, čím je jiný, jestli makeup nebo ta retuš, ale stejně se na něj nemůžu vynadívat :33 Reita a Ruki, jak říkáš, se moc nezeměnili, ale to nevadí, protože takhle jim to prostě sluší nejvíc :D :33 Rei má úplně úžasný vlasy a Ruki je prostě nádherný :33 Sice přeretušovaný, ale nevadí :D Btw, nepřipadá ti taky, že si Ru nechal porovnat zuby, nebo se mi to zdá? :D
      Hrozně moc se těším na nějaké interview, fotky a commenty, ať víme něco blíž o novém albu, třeba i o nich samotných, a taky až si je budeme moct líp prohlídnout :33

      Vymazat
    2. Když jsme úplně poprvé viděla Uruhu, tak jsem ho měla za Kaie. Upss... XD
      Ta retuš mě trochu štve, ale ona tam byla vždycky. Vždyť oni jsou krásní i bez ní.
      Hmm, po dobrém stopnutí na 2:02 mi přijde, že Uru má rtěnku a možná kouřové stíny. Ono když se to dobře nasvětlí, tak ta rtěnka může dělat divy.
      2:05 Kai má boží vlasy!!! XD
      Aoi tam má modrý čočky. Ale vypadá to dobře. Jen kdyby mu ty vlasy furt tak nepadaly do obličeje. Chtělo by to sponku. XDDD
      Btw 2:15 je fakt hot. :3
      Hele to s těma zubama. Stopovala jsem si to jak to šlo... a zuby má opravdu krásně rovný. Ale nemám to s čím porovnat, takže s určitostí fakt nevím. Na druhou stranu, nepřipadá ti hubenější v obličeji? Vždycky měl přece malý podbradek. Ale teď mi přijde jiný. Ale třeba to bude tím retuš efektem. Ono mi tak nějak celkově přijdou jiní. Taky jsme je dlouho neviděli. Doufám, že vyjdou nějaké fotky. :DD

      Vymazat
    3. Ale on ten makeup ho dělá takového "Kaiovatého" :D
      Taky mi připadá, že má tmavou rtěnku :33 A má obočí :'D Hurá :D
      Kai tam vypadá nádherně, o to víc se těším na fotky a videa :D
      Hej já úplně nejdřív z těch jeho vlasů na prášky, k tomu ty čočky, jenže při pohledu na něj... naah sluší mu to a ta potvora to ví :'D
      No má :D A já nevím, proč se mi něco plete, že míval ty spodní trochu přes sebe... musím to někde vygooglit :'D Hrozné, čeho si všímám :'D
      Jj, měl, kvůli problémům se štítnou žlázou... nevím teda, nakolik zrovna s tímhle jde něco udělat, třeba lepší léčbou nebo tak, ale kdoví, třeba je to retuš, makeup, nasvícení... uvidíme :) Obyčejně má ve zvyku si až moc filtrovat svoje selfie, a i si zužovat obličej, přestože to vůbec nepotřebuje... já bych ho sežrala i bez všech retuší a makeupu :33

      Vymazat