Štítky

8. 3. 2021

D2

 2 dny do BLINDING HOPE

via uruhasbubble-tea

TEASER

 

2 komentáře:

  1. A máme tady Aoiho. Nevím jak ty, ale já nejsem úplně fanda těhlech vlasů. Nevím proč. Mám radši, když má vlasy delší. :'D Ono to vlastně tím odpočtem vychází nějak na úterý. Nebo se pletu? O-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám na něm ráda delší vlasy :33 A hlavně mu v těch krátkých nejde moc vidět do obličeje... Ale i tyhle se mi svým způsobem líbí a rozhodně je ten sestřih lepší, než ten co měl na BIAB3 :D
      Ono to zítra vychází na D1, tj jeden den do vydání, takže středa jako by vlastně byla takový "Den 0", kdy ten odpočet končí :) Jen jsem zvědavá, jak to provedou s časovým posunem, ale posledně jim prý Falling vycházelo podle místních časů... Což je sice víc nervy drásající, na druhou stranu se třeba ten nápor na stránku trochu rozdělí :)

      Vymazat