Štítky

16. 3. 2021

Reita (BLINDING HOPE PV)











7 komentářů:

  1. Šestá fotka je úplně boží <3 Jinak je jeho postoj a styl hraní už legendární a v podstatě se nemění. Má moc hezký nový kostým a ty vlasy jsou jako slunce. Jemu to ale hrozně sedí, líp, než ta černá. I on vypadá dost spokojeně. Jestli to jde z té skloněné hlavy vůbec říct a ten jeho nástup na scénu je propstě ultra boží. Pan chlapák. Postavičku má ale pořád stejnou jako před léty. Rei nestárne ani trošku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aw, to jsem ráda :33 Jediný záběr, kde mu jde aspoň trochu vidět do obličeje :)
      Ten kostým se mi taky líbí :33 Obepnutých kalhot kolem pozadí se asi jen tak nedočkáme, ale on ví, že jeho ramena a boky taky máme rády :33
      Blond k němu prostě patří a jsem ráda, že se jí tu drží :33
      Že? Taky mi tak připadá...

      Vymazat
  2. Jop, šestá fotka je nejlepší. Ono to bude asi tím, že mu je vidět do obličeje. O-O I když Bara-chan, ty asi nebudeš moc ráda za tu jeho masku. :'D
    Ten jeho nástup je naprosto dokonalý a skvěle se hodí na tu jejich situaci. Je to jako "Taaak ladies jsem tady!" :333
    A jinak k těm fotkám, vlasy, vlasy, vlasy aaaa kdo to uhádne? Ano, vlasy... Co bych dala za to, aby se aspoň jednou podíval do kamery!! X3
    Jinak, sledujete i to prostředí, kde jsou? Taky mi to přijde docela zajímavé. Až na Aoiho celkem industriální.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jup, je to tím :'D Ta momentka není až tak super, ale prostě kousek Reitova obličeje! :D :33
      Popravdě, mám radši pásku, než masku, je taková víc...Reitovská, asi... ale mu sluší i tohle a mně baví krást si ty setinky vteřiny, kdy mu kousek poodletí vlasy :D
      Je supr, i když asi má taky vyzařovat nějakou frustraci, spíš... :D Dlouho jsem váhala mezi tímhle screenem a tím, kde má otevřené oči, no tenhle se mi zdál lepší :)
      Hm, mně připadá, jako by Ru byl izolovaný doma, Uru vypadá, že je někde... v kuchyni? Asi zavřená restaurace... Aoi možná v nějakém hotelu, Kai v klubu, ale Rei... Původně, ještě v teaserech mě napadlo nádraží, ale tohle vypadá spíš jak nějaký průmyslový areál asi...

      Vymazat
    2. Jop, taky mi přijde, že je Rei v nějaké fabrice (možná ještě sklep paneláku, ale jelikož v takovém domě nežiju, tak nevím). U Uruhy jsem váhala mezi márnicí a kuchyní, ale asi to bude spíš ta kuchyň. Aoi je v hotelu a Kaie jsem ještě neviděla. :'D Ale ten Ruki je hodně vázaný jen na to auto. Já nevím, chvilku mi připadá, že je prostě jen v autě nebo v garáži a nebo někde venku. (Ru je rebel a utekl ven XD).

      Vymazat
    3. To je zajímavá připomínka a na internetu kolem celého alba i tohohle klipu lítají neskutečné teorie, ale někdo tvrdil, že někde četl (znáte to XD), že tím kluci chtějí refelktovat současnou situaci kolem pandemie, takže by ta místa a to všechno dost sedělo.
      Ru naštěstí všechny uklidnil, že Last Song není poslední XD Asi ta hysterie nabrala dost velké otáčky XD

      Vymazat
    4. ufff, to se mi ulevilo. Já teda na netu nic kolem toho nevyhledávám, ale musím přiznat, že po prvním zjištění jména poslední písně mě trochu píchlo u srdce. To jsem ráda, že to uvedl na pravou míru. Teda musím říct, že pokud kluci vůbec mají čas sledovat tyhle teorie, tak se musí celkem bavit. :D

      Vymazat