Štítky

27. 3. 2021

Shiikureta Haru, Kawarenu Haru (making of)

 



3 komentáře:

  1. Making of mám hrozně ráda. Baví mě sledovat tu práci, co za tím vším je. A líbí se mi, když je vidět, jak si to kluci užívají. X3
    Ale musím říct, že tyhle starší práce jsou celkem funny. XDD
    Hele, koukala jsi teď někdy na Rukiho twitter? On má nového psa? A taky tam jsou nějaké fotky ze svatby. O-O Může mi někdo říct CO SE TO DĚJE?????? O-O O-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to mám úplně stejně :33 Veškeré making of, backstage atd žeru, líbí se mi pozorovat, co všechno se děje v pozadí (vždycky si říkám, že by bylo super, kdyby tam dávali titulky, hrozně mě zajímají i ty řeči techniků, ale oni klidně můžou mluvit o tom, co mají na oběd, a nepoznám rozdíl :'DD) a taky se mi líbí kluky pozorovat, když jsou takoví uvolněnější, baví se spolu, srandičky a tak, ale je hezké i pozorovat, když zvážní a soustředí se na to, co mají dělat :)
      Mně připadá, že tam byli víc odvázaní :'D
      Ruki si plnými doušky užívá Hanami a retweetuje fotky i jiných lidí :) Má rád psy, takže roztomilý záběr na psa s kvetoucí sakurou v pozadí je asi jeho momentální úchylka :D
      Fotka ze svatby taky není jeho, jen na ni reaguje :) Zřejmě je to svatba dvou Sixth Guns, tak jim popřál vše nejlepší :)
      Ale já se divila úplně stejně, když jsem na to koukla :'D

      Vymazat
    2. Jo aha. Tak to jo. :'D
      Tak to jsem ráda, že si to užívá a trochu se i uvolní. Určitě teď měl plné ruce práce s novým albem a s merchem. :) A stejně je sladký, že si všímá i fandů. :33

      Vymazat