Štítky

15. 3. 2021

Aoi (BLINDING HOPE PV)

 










7 komentářů:

  1. No, aspoň někdo se tady vůbec nezměnil. :'D
    Nejsem úplně fanda tohohle účesu. Nechci být nějak hnusná, ale Aoi se mi tady líbí asi ze všech nejmíň.
    Ale fakt je, že mi tady přijde elegantnější než obvykle. O-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky nejsem fanda tohohle účesu, a popravdě ani těch čoček :D K Aoiovi prostě patří dlouhé černé vlasy a jeho temné hluboké oči :33 JENŽE on i tenhle look prostě funguje a já nevím, co s tím :'D Aoi se prostě rozhodl, že se to bude líbit a mně se to líbí :'D A ještě jakbpohazuke tou hlavou... a ty jeho opravdu ladné pohyby... Naaah, úplně si mě tu omotal kolem prstu...

      Vymazat
    2. * jak pohazuje... omg to psaní na mobilu je fakt strašný :'D

      Vymazat
  2. Ale kruci. Ta pátá fotka převálcovala Ručka jako nic. Jeden ten pohled skoro nevydrží a je úplně božííí <3 Aoi je tu elegantní jako černý panter, hřebec náš jeden havraní a ten náhrdelník prostě zbožňuju. Kvůli němu sleduju i tu značku na sítích XD A ta poslední, to je takové to brnknutí nakonec, spokojené, když se probudíte ze zimního spánku a zandáte si všechno jako pán. Zatím kluky válcuje, něco z něj prostě vyzařuje. Konečně nějaká spokojenost nebo jak to nazvat. Úplně z těch fotek vnímám ty jeho hladké pohyby <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruki je tam takový "znám tvá tajemství" zatímco Aoi je tu jako "vím, po čem toužíš..." :33
      On je prostě... naah to v dětství bral nějaké hodiny tance? Nebo byl v minulém životě fakt panter? Nebo já nevím, kde ty pohyby nabral, ale nejde z něj spustit oči :33
      Ten záběr ke konci si úplně sebral pro sebe, takový sebejistý a opět ladný a jak píšeš, k tomu z něj září spokojenost :33
      Mimochodem, zajímalo by mě opravdu to prohození s Uruhou, když se vydávaly ty teasery... jestli je to jen náhoda, nebo nějaký náznak, že setřeli rozdíly v jejich partech?

      Vymazat
    2. Fakt? A jaká je to značka?

      Vymazat