Štítky

11. 5. 2021

New look (MASS album)

 

 

 

6 komentářů:

  1. Wooooow🤤. Vypadá to moc dobře. Líbí se mi to hraní s barvami. Ruki se podle mě moc nezměnil. Má jen o něco delší vlasy a moc mu to sluší.
    Aoi má dobrej make-up. Takovej kočičí.😅 I když přiznám se, že tento sestřih vlasů mi k němu úplně nesedí.
    Reita... vypadá jako Reita.😁👍 Strašně se těším, až ho v té vypasované bundě uvidím i na jiných fotkách z jiných úhlů.🤩
    Uru, velkej, VELKEJ palec nahoru. Ta sebejistota v jeho výrazu, ten účes a podle mě taky méně výrazný make-up. No co mám na to říct. (Přes ty sliny ani nic říkat nemůžu 🤤😂). No a nakonec Kai. Si nemůžu pomoct, ale připomíná mi nějakého prince elfů. Vypadá fakt mysticky.😅 Sečteno podtrženo, vyhrál to Kai s Uruhou.
    A já jen doufám, že těch fotek bude víc.😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi to líbí a tím, jak to připomíná Falling a NINTH, tak mi připadá mi, že to ty dvě songy/alba hezky propojuje :)
      Aoi je kocour :33 Co myslíš, taky vrní, když ho někdo pohladí? :D Nebo kouše a škrábe? :D Taky nejsem fanda tohohle sestřihu, jako ne že by mu neslušel, ale na jednu stranu je vylepaný a na druhou má ty vlasy pořád v obličeji. Kéž by si nechal vlásky dorůst, aspoň po límec nebo po ramena... to mu moc slušelo a navíc byl i hezky vidět ten jeho tajemný a sexy pohled :33
      Reita je prostě Reita :D Ale to je dobrá zpráva :D Akorát si začal malovat krk, že by něco schovával...? Nebo v tom nechce nechat Rukiho samotného? :D Ta bunda je úžasná a hlavně Reitova figura v ní :33
      Uru už si tu je podobnější než v PV, ale pořád si zvykám :D Asi to budou hodně ty rty, vypadá to, jako by se mu ten horní snažili nalíčit do takových těch "špiček" jako má třeba Aoi, a přitom on má ten horní ret takový hezky zaoblený... a tohle prostě není ono. Ale líbí se mi, jak má nalíčené oči, to je takový hezký návrat :33
      Kai tu vypadá přímo magicky :33 Jak má zvýrazněné rysy, a ještě s těma čočkama, co tady vypadají tmavší, než jsou :33
      Taky doufám, že brzy uvidíme víc fotek :33 A třeba nějaký comment/interview... :33

      Vymazat
    2. Hehe, no tak zrovna Aoiho bych nejdřív deset minut pozorovala a až pak bych se k němu začala pomalu plížit. Hlavně ne zezadu, aby se neleknul a neodskočil, znáš přece jaký jsou kočky. XD A pak bych ho zkusila pohladit, ale hlavně opatrně, páč s kočkami moc zadobře nejsem. XD Ale kdyby jsi měla nějakou ňaminu, třeba by se i sám přitulil. XDD

      Vymazat
    3. Na pozorování Aoiho je deset minut málo XD

      Vymazat
  2. Já si to taky musím okomentovat XD Včera jsem psala na messu Baře, že Kai vypadá jako elf, tak koukám, že tak působí opravdu na všechny XD Ale strašně mu to sluší, mě se to hrozně líbí.
    Z Uruhy jsem pořád ještě nervózní a doufám, že je to jen blbé nasvícení, že mu takhle nebudou líčit ty ikonické rty. Jinak jsem taky pro méně makeupu a víc přirozenosti, ale zas, aby nám zůstalo to V-kei.
    S Rukim jsem spokojená. Sice mám taky radši tmavší barvu vlasů, ale jsem ráda, že mu dorostly. Mě se pan hříbek úplně nelíbil.
    Rei prostě vždycky věděl, co si obléknout, aby byl jiný a zároveň dal vyniknout svým přednostem. Sice je oblečený skoro moc, ale stejně je hodně na co koukat XD
    No a mě Aoiho vlásky nepřekáží, spíš světlé čočky, ale jinak je nádherný, tajuplný a takový trochu smutný, což mu prostě sedne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že tak nepůsobí i na té titulce RR :D Ale kdoví, jaké budou fotky uvnitř :33 Hrozně moc mu to sluší :33
      U Uruhy jsem naopak moc ráda, že je v RR nalíčený jinak a udělali mu tam ty jeho rty. Tady to vypadá, jak kdyby se mu je snažili předělat za každou cenu, i když to bez nich není tak úplně on...
      K té přirozenosti - tady je velký krok už jen to, že mají všichni obočí :'DD O tom budu mluvit asi ještě X let :'DD
      No přesně, kéž by to Reita shodil dolů a hezky ukázal, na čem tak dře :'D Ale jak píšeš, dokáže zvolit oblečení, ve kterém vše vynikne, a my stejně slintáme :33
      No já nevím, co všichni mají s těma světlýma čočkama :D Čím světlejší, tím víc VK? :D Jako ne že by jim neslušely, ale když je mají hezky sladěné. Tady na Aoiovi působí až tvrdě, klidně mohl zvolit nějaký tmavší odstín, když už je musí mít. A představ si, jak by s tímhle pohledem vypadal, mít svoji přirozenou barvu... to bychom rovnou zajely pod stůl :33

      Vymazat