Štítky

28. 5. 2021

Blinding Hope (making of)

 


 

5 komentářů:

  1. Jee, miluju making of. Teda ale je to hodně zkrácené. Myslím tím, že mám pocit, že nám toho neukázali tolik co jindy. Co myslíš, dělali to každý zvlášť a pak se sjeli až na ten závěr, kde jsou všichni?
    (Opět musím podotknout, že to Uruhovi fakt sluší!! :33) A Kaiovi taky. :3
    A to Retovo "hai hai" jsem si musela pustit hned několikrát. Má tak hluboký hlas. :3 Vlastně se ta role basisty k němu tak hrozně hodí. :33 (Asi se tady za chvíli rozplynu)...
    Hmm, to má Aoi nějaké chlupaté sandále? :'DD Ach jo Aoi, ach ty boty. X'D
    No co mám říct, je vidět, že měli dost práce s tím to všechno správně nasvítit. A ten potlesk na konci, asi byli už poněkud unavení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hm, nemyslím, že by to bylo zkrácené, ale je pravda, že Rukiho jsme tu moc neviděli, a Reie jsme si sice mohli hezky nakoukat, ale na konci hned utekl. Připadal mi tady takový sklíčený.
      Určitě si každý natáčeli to svoje zvlášť a nějak na sebe "nečekali", ale myslím, že se viděli už při líčení a oblékání a tak, a jestli to natáčeli všechno v té jedné budově, tak si myslím, že spolu byli víc, než jen na ty společné záběry :)
      Sluší jim to hrozně moc! :33 A jak se tam Uru kření s tou flaškou, to je prostě náš Uru, nikdo nám ho nevyměnil, jak se zprvu zdálo :D :33 A ten Kai... aww :33
      Reitův hlas je taky kapitola sama pro sebe, a já osobně si ujíždím i na Uruhově :D
      Aoiovy "bačkůrky" to je samostatná kapitola... Při poslechu toho alba jsem si říkala, jestli se Aoiova rock-metalová dušička chtěla trochu pomstít Rukimu za náklad elektra a popu :'DD (Někde jsem četla, že údajně většinu práce na albu udělal Ru) anebo jestli to je nějaký "karanténa model" (nahoře pracovně, dole podomácku), ale teda i ta jeho chůze v tom... prostě nejvtipnější část celého making of a na zvednutí nálady ideálka :'DD Každopádně Tenshi mě s pratetou Tessie málem zabila a dokonale to sedí :'DD
      Byl takový vlažný, že? Většinou jsou nadšenější... Myslím, že byli spíš psychicky vycucaní. Jakože najetí, že jsou konečně spolu, ale stejně se k sobě moc nehrnou, protože prostě nějaký odstup. Tak snad od sebe nebudou muset být kilometr i na live ...

      Vymazat
    2. Hmm, to je zajímavé, nevěděla jsem, že je Aoi na rock a metal. O-O. A to s tím elektrem a popem je dobrý. Já to tam sice neslyším, ale jo. Můj hudební sluch je holt úplně hluchý. :')
      Mě by jen zajímalo, jestli si ty boty vezme i na live. XD

      Vymazat
  2. Já nemám příliš v živé paměti, jak byla dlouhá jiná videa, ale tohle se mi líbilo :) Člověk by mohl samozřejmě hltat každý pořízený záběr, i kdyby to mělo deset hodin, ale musíme být rády, že po dlouhé době něco XD
    Já jsem si říkala, jestli Uru točí v kuchyni nebo co to je XD No Rei má úžasný hlas <3 Ohledně těch bot jsem říkala Baře, že od pasu nahoru je nádhernej a od pasu dolů je jak prateta Tessie...chlupaté papuče, divné tříčtvrťáky... Aoi si těžce jede svoje XD Smály jsme se, jestli si kvůli tomu Ruki trhal vlasy a Aoi si neoblomně vedl svou nebo co to tam dělali XD
    Pořád se nemůžu smířit s Uruhovými rty, ale za to se mi móc líbí, jak do toho Kai mlátí a obdivuju ho, jak ví, co hrát. Já bych do toho bouchla vždycky v tom mezidobí XD No a taky jsem jí říkala, že se na kameru mračí jako boss a za ní sluníčko XD No a pak jsem ještě chtěla říct, že jinak je podle pohybů poznáš, i kdyby hráli stínové divadlo <3 Jsou to prostě naši kluci, pořád stejní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani nemyslím, že by byla delší, ale možná trošku odlehčenější, živější...
      Souhlasím, nejradši vidět všechno, co natočili, hezky každý záběr, bez stříhání :D
      Jup, a byla to kuchyně :D Trefily jsme to dobře :D A něco mi říká, že kdyby se do kuchyně mohly vejít bicí, obsadil by si ji Kai :'DD
      Já tu z toho Reie nemohla spustit oči, jak mu to tu strašně moc sluší, a teď ještě když na něj člověk kouká, a vidí, že očividně má náladu někde jinde... Jen ho chytit a umuchlat v náruči :33
      Nejlepší, jak o tom už kolují vtipy po tumblru :'D Ale vážně by mě zajímal nějaký názor z interview :'DD Hezky Rukiho výraz v přímém přenosu :D
      Ale bylo konečně vidět, že je to náš Uru :33 A jak se tam kření :33 Taky toho Kaie obdivuju... a spíš že to tak zvládá se trefit a že mu ty ruce a nohy jedou tak rychle :D A když poslouchám některé ty nové songy, tak jsem hrozně zvědavá na live a taky na to, jak bude vypadat na konci, protože to tempo je prostě zabijácké :33 Ale ten rozdíl "na kameru vs za kamerou" je boží :D :33 Ten jeho úsměv a sluníčkový výraz už jsme prostě potřebovaly :33
      Člověku stačí vidět záběr i jen po kotníky a už ví :'DD :33

      Vymazat