Štítky

29. 5. 2021

Making of Blinding Hope (gifs)

 


 

























video

3 komentáře:

  1. No nemá ten Kai ale boží vlasy? A teď si představ, že by byli kaštanově hnědé. :'D
    Ale chudák Rei vypadá, jako že toho moc nenaspal... Úplně na něm vidím, jak si v hlavě říká, co všechno musí ještě udělat.
    Za to z Aoiho mám pocit, že si zaplatil pohybové kurzy u nějaké kočky. (Jako u té se 4 tlapkami :)) Btw, jak se vám líbí ta kytara bez hlavy?
    Ale že se nám ten Ru ale hodně ukázal že? :D
    Škoda, že k tomu nejsou titulky. Zajímalo by mě, co říkají.
    A taky doufám, že budou nějaké komenty. Abych si je mohla konečně pořádně prohlédnout. Protože na youtube sice už vyšli ty songy z Mass, ale je to jen zvukový záznam. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má :33 Ale popravdě... mně se líbí i tohle :) brala bych i tmavší, ale už tak je to od těch světlých vlásků příjemná změna a moc mu to sluší :33
      On mi připadá spíš sklíčený, než unavený :33 Jak kdyby se měl každou chvíli rozbrečet... taková naše citlivá dušička :33 Jen ho obejmout :33 Hrozně by mě zajímalo, co tam říkal.
      Aoiovy pohyby jsou dokonalé :33 Je to kus kocoura, úplný panter :33 Teda, minimálně po kolena, pak bych to viděla spíš na nějakého toho vyšlechtěného kohouta, podle těch divnokalhot a bot ala bačkůrky :DD
      Osobně vůbec nejsem fanda kytar bez hlavy a připadá mi to ještě horší, než véčkové tělo :D
      No taky jsem si říkala! :D
      No že? Hm, snad někdo dá aspoň nástřel toho, o čem se tam mluví...
      Taky se hrozně těším :33 Ony budou sice ty session, ale bude to jen pro vylosované... Hm, musíme doufat, že někdo udělá alespoň pár screenů, ať si je můžeme prohlédnout všichni :33

      Vymazat
  2. Hmm, sklíčený. Možná byl rád, že konečně po dlouhé době zase dělají klip a je z toho možná mírně opařený. Ale to se můžeme jen dohadovat. Třeba hodí nějaký koment aspoň na twitter. Jak jsi psala něco o těch vtipů na tumblru, kdyby jsi měla čas a chuť, mohla bys sem nějaké hodit. :)
    A ten vyšlechtěnej kohout mě fakt dostal. XDDD Ale ono to vážně tak vypadá.
    A ta kytara se mě taky moc nelíbí. Jsem zastánce spíše klasiky. Prostě hlava dlouhý krk a pěkný boky. XD

    OdpovědětVymazat