Štítky

5. 12. 2020

MADARA Studio Documentary

 


 

2 komentáře:

  1. Tohle taky neznááám XD Ten zombie pochod, já bych asi umřela smíchy XD Awww Aoi, jak se polévá krví, vypadá, že si to dost užívá. Ty jejich tanečky a obecně styl, to je brutální vzpomínka na staré časy. Jak Ruki tleská botama, když je svázaný XD Já je obdivuju, jak se u toho dokáží tvářit fakt jak herci, já bych to nedala XD Ale museli si to hrozně užít. A focení s figurínami, Aoi nekopej do toho XD Nějak mě ten Aoi prostě nějvíc táhne do očí v poslední době XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa :33 Další radost :33
      Taky jsem se u toho smála :D Kluci fakt vypadají, že si to užívají, ale musí to být i celkem náročné, aby to opravdu dali s vážnou tváří a všechno klaplo podle jejich představ :)
      Jen v poslední době? :D

      Vymazat