Štítky

30. 12. 2020

HALLOWEEN NIGHT SPOOKY BOX 2 -ABYSS- - Taion

 



2 komentáře:

  1. Jo jo, tak na tuhle písničku jsem si musela chvíli zvyknout. Ale líbí se mi, jak to začíná. To opravdu zpívá bez pomoci mikrofonu?! O-O A pak ta kytara, úplně mi z toho začne běhat mráz po zádech a celé to rozsekne Rukiho řev. No prostě tahle písnička v tobě probudí dojem ať je jakýkoli a ať chceš nebo ne. Je tak zajímavě dynamická. (Někdy mi rytmická připadá a jindy zas ne :')) A klukům ty bílé pláště setsakrametsky seknou. Člověka by to snad i připravilo o fobii z doktorů. :-) Prostě můžou bít děsiví jak chtějí, vždycky budou neskutečně sexy! :D
    PS: první komentář se mi nějak nepodařilo nahrát, tak snad tady nakonec nebudou dva nebo snad i víc :')

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám Taion ráda :33 Ale popravdě mám radši tu starou verzi, hrozně se mi tam líbí to intro, které je v téhle nové verzi takové sušší...
      Když jsem to slyšela a viděla prvně, úplně jsem na Rukiho čuměla a nemohla jsem z něj spustit sluch ani zrak :D :33
      Sekne jim to :33 Taky bílé pláště nemusím, ale jim to prostě sluší a jsou v tom nehorázně sexy :33
      Zůstal tu jen jeden komentář :D Ono mě to taky občas zlobí :D

      Vymazat