Štítky

1. 2. 2021

Ruki 1. 2. 2021

 







Thank you for your birthday messages!

I received power to give my best for yet another year because of every single word I received. As I said the other day, we're going to roll up the field from behind🦉🔥

With every year I gain, the need to do wish for something special becomes less and less and so like every day, I'm spending the day with music or other things I manage. Personally it has a higher value for me to own an environment I can enjoy from the bottom of my heart.

I think that's happiness. I reflected on that, today, where everyone congratulated me.

It's a day I want to appreciate everything once again.

Let's grow old together from now on too!🔥

The pictures are from our MV shoot which I saved here and there

The sunglasses are something I wanted to wear for the MV, therefore I produced them with NIL.

For real, thank you very much.

 

Foto: ruki_nilduenilun
Překlad: wasteland_trans

4 komentáře:

  1. No teda. Starý auto, téměř vojenský oděv. Nebo aspoň na mě tak částečně působí. Asi to bude tou barvou. A i ty brýle k tomu naprosto sedí. Myslím, že se máme na co těšit! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se taky nemůžu dočkat, hrozně se mi tu líbí, a jsem o to zvědavější na ostatní :) Navíc klip s autem, docela to připomíná Falling... Už aby to vyšlo :33 A bylo by supr, kdyby vyšlo i making of, to mě taky vždycky hrozně zajímá, ta práce za tím :33

      Vymazat
    2. No že. Když jsem si poprvé pustila ten trailer, taky mi to hodně připomínalo Falling. Tady se musím přiznat, že jako první se dostavil malý pocit zklamání. Po takovém dlouhém klidu jsem čekala něco jiného. Ale druhý a třetí poslechu mě uklidnil. A ano, making of jsou naprosto boží. Člověk si potom té práce i více váží.

      Vymazat
    3. Podle mě je tam ta hudba jen do toho traileru, často to dělávají :) Myslím, že nás trošku potrápí čekáním až do toho března a nepustí ani kousek té nové písně na ukázku :D (ale kdoví, třeba jim křivdím a vyjde nějaký teaser...)

      Vymazat