Štítky

1. 8. 2020

the GazettE Sixth Gun Reactions Part 3




4 komentáře:

  1. ahojky ..jen me to vubec nic neukazuje..jen nadpis a pak nic...ale je mozny ze je to chyba na me strane mobil si dela co chce ale zkusila jsem uz toho dost tak nevim🤔

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí, že to tu (taky) nefunguje, jak by člověk potřeboval :( Nevím, čím to může být, mně se to zobrazuje na mobilu i počítači stejným způsobem, jak na blogu... Máš možnost to zkusit na jiném zařízení? Zkusím to ještě omrknout a zjistit, čím by to případně mohlo být :)
      Já osobně mám zase problém s přidáváním komentářů na notebooku - tam mi to vždycky zmizí a nic, ale jinde to většinou funguje o.O
      Tak snad se to nebude nabalovat...

      Vymazat
    2. tak uz jse zjistila kde je chyba..musela jsem prekliknout na zobrazeni pro weby a ja mam automaticky pro mobil coz ten to bohuzel neprekkusne :)takze se omlouvam za zbytecny plaseni a starosti pro tebe :)

      Vymazat
    3. Supr, tak to jsem ráda, že to funguje :)

      Vymazat