Štítky

13. 1. 2021

The NINTH Final (Daiku) - The Mortal

 




2 komentáře:

  1. Teda tohle slyšet na živo. O-O (Tohle je moje nejčastější myšlenka, když vidím nějaké jejich video XD)
    Mě se prostě hrozně líbí jejich styl. Přijde mi prostě takový jiný a neoposlouchaný. Sice není na každou náladu, ale těžko si nějakou jejich písničku spleteš s jinou kapelou. Jeden čas jsem poslouchala japonský rockový rádio. A hráli tam i písničky, které jsem od nich neznala. A bylo to takový, moment... nejsou to náhodou Gazeťáci?! No a byli.
    PS: Projekt poslední šance teď asi chvilku komentovat nebudu. Já to teď ani nečtu. Mám hodně učení a nechci aby to zkazilo zážitek a pocity ze čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si vždycky u těch songů říkávám "Tohle tak slyšet naživo!" :33 A je to strašně moc návykové, když je pak naživo slyšíš, přeju ti, aby se ti povedlo se na ně dostat :33 A The Mortal bylo naživo opravdu neskutečné :33
      Taky se mi jejich styl hrozně moc líbí a taky jak je každé album jiné a ty songy různorodé, a právě mně připadá, že člověk najde nějakou píseň na jakoukoli náladu :33 A jak říkáš, jsou jasně rozeznatelní, mají prostě takové to "svoje" ten svůj typický zvuk, a když se k tomu ještě přidá Rukiho hlas... :33 Jsou to prostě moji nej :33 I když podobnosti se najdou (a u které kapely ne), akorát teda spíš v nejaponských věcech (jednu chvíli jsem měla trochu krizovku, když jsem zjistila, jak až ovlivnění/inspirovaní jsou Mansonem, a nejen hudebně, protože MM jsem začala poslouchat až později, když jsem Gaze totálně propadla, a některé podobnosti jsem pak musela zpracovat :D Ale stejně je pořád zbožňuju a Mansona si taky ráda poslechnu, tak co bych to hrotila :33)
      Chápu, zkouškové je v plném proudu, a vím, jak to umí být náročné a o nervy. Držím ti pěsti, ať všechno dáš, a budu se těšit, až se k Projektu vrátíš :33

      Vymazat