Štítky

19. 1. 2021

Ruki 19. 1. 2021



Foto: ruki_nilduenilun

4 komentáře:

  1. Ooo jaké krásné překvapení. To vypadá, že u jezera. Je dobře, že se konečně taky ozval. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je to krásné překvapení :33 Když jsem zapnula FB a teď na mě vyskočila ta fotka... no zůstala jsem na něj civět s bradou až na zemi :33 Strašně moc mu to sluší a hlavně mám hrozně moc ráda jeho přirozenou barvu očí :33

      Vymazat
  2. On tam má přirozenou barvu očí?! O-O To jsem nevěděla. Tak to je poprvé, co pořádně vidím jeho real oči. Hurá!! Bylo by dobrý zjistit, jak vypadají reálné oči u všech. Docela by mě to zajímalo. Ale věřím, že třeba u Reity by to byl celkem oříšek. XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono těžko říct, jestli ostatní byli někde bez čoček, leda zkoumat zblízka takové ty obří fotky (když jsou na nich rozeznat i zamakeupované vousy, tak snad by byly i čočky) :D
      Ale u Kaie to jsou v podstatě momenty, když od čoček odpočívá v brýlích, akorát škoda, že si toho pohledu moc neužijeme :D A u Aoie bych tipla, že to jsou looky, ve kterých má ty své úplně total hluboké černé pohledy, protože ty jsou tak dokonalé, až se mi nechce věřit, že by to bylo umělé :DD Ale Uru a Rei... hm...

      Vymazat