Štítky

30. 1. 2021

19th anniversary trailer gifs

 






2 komentáře:

  1. Aaa super. Čekala jsem jestli uděláš i gify. :) Vypadají tam super. Trochu mě štve, že se Kai nepodívá do kamery. Ale ono je to víc tajemnější. Reita vypadá prostě k sežrání. Je to taková: tak a jdeme si pro vás. Připravte se! Aoi s Uruhou to mají dost podobné. Jen škoda, že má Aoi zavřené oči. A taky škoda, že má tenhle styl účesu. Myslím, že mu úplně nesedí. Ale to je jen mův čistě osobní názor. Když jsem poprvé viděla Rukiho, pomyslela jsem si, že se moc nezměnil... Ale líbí se mi jeho nová barva vlasů. Vypadá to, že už to není taková ta zářivá blond. Spíš taková slámová. No uvidíme. Ale trochu se mi stýská po nějaké hnědé, jako to míval dřív.
    A taková mini nezajímavá zajímavost na konec. To auto jak se o něj Ruki opírá je Mercedes Bens W-115 z roku 1974. Prostě mě to praštilo do očí. Tak nějak se mi líbí stará auta. XDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kai ví, že má krásný profil, a prostě toho využívá, potvůrka :D :33 Ale taky se těším na přímé záběry, snad se jich dočkáme :33 Popravdě, z Reity tady asi nejvíc nemůžu :33 A na Aoie a Uruhu už se taky moc těším, moc se nám tu neukázali... Počkej, on ten Aoi pak ty oči otevře a padneš pod tím pohledem :D Ale s těmi vlasy... no, nějak se nám v nich schovává, stejně jako Kai :) U Rukiho celkově vždycky koukám, jak umí sladit vlasy, čočky, nehty, oblečení, a vůbec všechno, má to dotažené do puntíku :33
      Wow, klobouk dolů, to jsi dobrá :D Já jsem ráda, když na dálku rozpoznám aspoň značky moderních aut, ne tak ještě starých a k tomu i typ :D

      Vymazat