Štítky

17. 10. 2020

Ruki's best live vocals

 


 

 

1 komentář:

  1. Aaaach ano. Tohle video znám a miluju ho. Opravdu nevím, jaká je moje nejoblíbenější pasáž. Snad 1:10 to jeho don't kill yourself by zachránilo i sebevraha. Nebo snad 1:45? (Jo, moc daleko jsme se neposunuli...) Za to třeba 2:30 má spíš můj obdiv, než že by se mi to nějak líbilo. :D Zato třeba ta písnička na 3:26 je krásná celá. A Rukiho outfit se mi tam moc moc líbí! 4:53 prostě je WOW O-O. 6:27, tuhle bych moc ráda jednou slyšela naživo. Cassis mě hřeje u srdce.
    Huh?! Ale to poslední slyším prvně. O-O
    Všechno to je moc krásný.
    Se ti divím a na druhou stranu to obdivuju, že se ti ještě nepřeposlouchali. Já to mám tak ve vlnách. Někdy skáču z písničky na písničku a někdy mám pocit, že kdybych někoho z nich potkala, musela bych ho unést a přivázat doma k posteli... :DD Jsem prostě celkem normální fanda :D

    OdpovědětVymazat