Štítky

18. 11. 2020

Program Monster Rock (Space Shower TV) 2018 gifs 1/2

 


 





















 

zdroj: reitella, marmalade-chainsaws, smokiiing-area, + můj edit

7 komentářů:

  1. Teda já si nemůžu nevšimnout, že je Rei nějaký živý... O-O

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam takový neobvykle živý :D Ale z jedné strany se k němu lepí Ruki, z druhé strany Kai, který ho může kdykoli (zase) praštit... :DD A ty otázky k tomu... :D Já tenhle program žeru, doufám, že si je tam pozvou zas, jen co to půjde :D :33

      Vymazat
  2. Jo to je jak řešili, že se Ruki lísá XD Ale co myslíte, má Rei nějaké černé oči v černém líčení nebo už chodí i poslepu? XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo🤣, je to fakt vtipný. Už je vidět jen jedna třetina z jeho obličeje. Vidět ho takhle někde na ulici, tak bych se i celkem vyděsila.🤣🤣

      Vymazat
    2. A po prvotním šoku by Rei řekl: Já vás nechci znásilnit... a my: Ale budeš muset! XD

      Vymazat
    3. Ruki se krásně lísá :33 Jak se odtáhl a během chvilky zas šup zpátky :D A líbí se mi, jak na Reie kouká na tom posledním gifu :33
      To vůbec nemám páru, asi nějaké jeho tajemství :D Ale v jednom looku bylo vidět, že má přes schované oko na masce tmavou síťku o.O A kdyby náhodou, kluci už si ho (snad) odtáhnou :'DD

      OMG toto když si představím :'DDDDD

      Vymazat
  3. Síťku 0-0 wow, to jsem nevěděla, že to má tak vymakaný. Ale myslím, že to musí být i značně nepohodlné. A to hlavně na koncertě, kde je hrozný vedro, blikají tam světla a on se ještě musí aktivně hýbat. Se klukům nedivím, že jsou vždycky splavený jak myši... Hned bych aktivně naklusala s ledem, limonádou a s osuškami. :D

    OdpovědětVymazat