Štítky

19. 7. 2024

Členkou HERESY

No já to teda vedu... balíček s kartičkou, pouzdrem a podpisy dorazil už skoro před dvěma týdny a já si až teď uvědomila, že jsem to sem nedala (i když to okamžitě letělo na FB, tumblr a twitter... blog zase chudák utřel nos, a to jsem se mu chtěla víc věnovat!) 
Takže opožděně, hurá! 



Do fanklubu jsem se přihlásila v květnu a začátkem července jsem měla balíček doma. Než dorazil cestu z celnice, zabralo to sice víc času, než z Japonska do ČR, protože než si to všechno na celnici vyřídili + pak následovaly státní svátky... ale dočkala jsem se. 
Dnes si říkám, že jsem si to nezařídila už dřív. V době, kdy jsem hrozně chtěla, jsem napřed neměla 20 (do dvaceti let potřebujete souhlas zákonného zástupce), a i když jsem pak tuto hranici překročila, neměla jsem pořádně zdroje apod. Potom mě zájem o Heresy trochu přešel... Přišly trochu jiné starosti a odrazovaly mě i řeči, jak je to složité, drahé, a pro nejaponské fanoušky prakticky k ničemu, protože je stejně všechno v Japonštině, navíc já neuměla (a doteď pořádně neumím) ani Anglicky. Navíc jsem si říkala, že přece nepotřebuju mít nějakou oficiální kartičku na to, abych byla skutečně fan, a snažila jsem se kluky podporovat jinými cestami. 

A pořád to tak vnímám. Fans z nás nedělá kartička, ale to, co máme v srdci. Proč jsem se do toho teda rozhodla jít? Jedním z důvodů je i jisté duševní pohnutí a prostě jsem je chtěla podpořit na všech frontách, a když jsem mohla, tak jsem to udělala. K tomu to vyjádření o streamu a prostě jsem tam v tu chvíli chtěla být, i když takto vzdáleně. 
A musím říct, že mám stejně asi největší radost z toho lístku s podpisy (i když vím, že jsou natištěné, ale jednou je za tímhle účelem přeci vytvořili sami). 

Ráda bych udělala i zvlášť článek, něco jako návod pro ty z vás, kteří uvažujete o zapojení se do Heresy, ale když jsem si to rozklikla, abych k tomu udělala i screeny, zjistila jsem, že po aktualizacích to mají jinak... takže by ten článek mohl být docela mimo. 
Co je ale pořád důležité, je mít zadané "GLOBAL" než se začnete registrovat (pokud tedy nežijete v Japonsku). Tím moje ověřené informace o registraci končí. 

Jako člen Heresy máte přístup k různým fotkám, interview (některé jsou i v AJ, některé ne, ale dá se to hodit do překladače), k Radiu Jack (můžete jim tam i poslat zprávu, ale vysílání je jen v Japonštině... zatím pracuju na zjišťování, jestli by si to šlo překládat přes AI. Každopádně ppeyecandy_gzt překládá mimo jiné volně dostupné ukázky a často pod videem najdete i shrnutí epizody). Můžete si tam projít Garish Room (pročítám ho přes google lens) a máte možnost si ho nechat poslat. Nedostanete se ale ke starším číslům (nejstarší aktivní číslo je momentálně 43). Stejně tak se nedostanete k neaktuálním videím - ta bývají aktivní jen po určitou dobu a nearchivují se. 
Dále máte přístup k Heresy-only akcím, údajně i přednostní rezervace lístků, můžete si objednat Heresy merch, a pokud nežijete v Narnii, pošlou vám i novoroční přání. 
Pro v Japonsku žijící fans je to samozřejmě o hodně snazší a japonsky hovořícím to asi dává větší smysl, ale já jsem přesto spokojená. 

Roční poplatek stojí 5 170 JPY (což je teď cca 760,- Kč)
Registrační poplatek stojí 1100 JPY (cca 162,- Kč) 

(Připravte se taky na možnost, že při poslání kartičky zaplatíte České poště clo, mně stálo 350,- Kč + jsem ještě platila daň. Což je důvod, proč si neobjednávám Garish Room, a popravdě jsem zvědavá, jak to funguje s tím Novoročním přáním, jestli je také i v elektronické podobě, nebo jen fyzicky, a jak to probíhá...)

Žádné komentáře:

Okomentovat