Štítky

5. 1. 2022

Why the GazettE is so popular?

 


2 komentáře:

  1. Tohle je tak krásné video. Sedím tu u toho a jen se rozplývám a v hlavě mi furt běží, "já vím, kdo je nejlepší. Jasně Ru je nejlepší, aaa no jo náš Uru je prostě nejlepší, ty kokos ten Aoi je prostě best!" A takhle to jde dál.
    Je zajímavé, jak dal do kupy jejich úplně první tvorbu a tu poslední. Jak pěkně ukázal ten posun. Já sice neznám "tak dobře" i jiné skupiny, ale taky se mi hodně líbí, jak je každý z nich vlastní osobnost a společně tvoří pestrý celek.
    Ale asi nejvíc jsem se bavila, jak tam pojednává o těch všech typech hudby kterou hrají. Proto je mám asi úplně nejradši. Prostě mají tak velký rozptyl, že mě dokáží zabavit na pořádně dlouhou dobu a neznám song, který by se mi fakt nelíbil. Prostě s The Gazette nešlápnu vedle. :DD
    Občas si říkám, jak je možný, to co Ru dělá se svým hlasem. Ani se nedivým, že někdy přijde o hlas. Za ty výkony mu to mile odpustím.
    A taky jsem konečně pochopila rozdíl v Aoiho a Uruhově kytaře. No jo, nejsem zrovna hudebně zdatná, tak mi to trvalo. XD
    Miluju to, jak skoro každý řekne, že Rei "vypadá agresivně" a přitom mi víme, že je to takový náš malý tygřík. :'D
    Teda ve stylech hraní na bubny se absolutně nevyznám, ale Kai je prostě boží, krásně to celé spojuje a vede. Bez něj by to prostě nebylo ono. Už jen koukat na live a chytat ten jeho úsměv za bubny je super zábava. :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi to video, je to opravdu moc krásné a vydařené shrnutí :33 Taky se mi líbí, jak to sestavil, jak se věnoval každému členu zvlášť a i jejich tvorbě celkově, a zároveň to nebral jen co se týče samotného hraní a rozptylu v jejich tvorbě, ale i z té stránky, že jsou opravdu produktivní (a my doufáme, že je to bude pořád držet :33) a jedou koncerty včetně velkých finale, a k tomu merch a svoje značky atd. :) Ještě bych k tomu dodala, že Gaze hodně "navazují" i na nejaponské umělce, a když člověk sleduje třeba Mansona, tak jde hodně slyšet i vidět (i ve starší tvorbě), že tam je ten vliv :) Jinak poslední dobou jdou spíš cestou přiblížení se tomu západnímu feelu a mainstreamu, takže jsou hlavně v té nové tvorbě i pro spoustu nejapanofilů "stravitelní" a world tour jim v tomhle taky hodně pomohla :) Hodně lidí pokud nezná japonskou hudební tradici, nemá pochopení pro věci z japonské tvorby, ať už se to týká popových, rockových či dokonce VK kapel, prostě jim to zní "divně", "blbě", znamená to pro ně, že jsou to špatní hudebníci, a tečka a pak už to berou komplexně - co je asijské, je hned divné a špatné. Takový ten nosový zpěv se mi třeba u těch zpěváků taky moc nelíbí a jsem ráda, že ho Ru opustil, i když chápu, že obvlášť v jednu dobu byl dost populární, ale proč kvůli tomu hned zatracovat celou kapelu a jejich tvorbu, natož celkově asijské umělce. Horší je, když ani to ostatní moc nefunguje a člověk zjistí, že vlastně ve většině tvorby ta hudba stojí za houby a k tomu je tam opravdu umečený zpěvák (někdy dokoknce maskující nedostatek pěveckých kvalit za špatný rádoby scream), a k tomu mají všichni dost lacině vypadající look, což se bohužel taky stává, ale naštěstí to není jejich případ :'D
      Já teda prostě zbožňuju ten neotřelý zvuk a zaujalo mě právě, že tím, jak je ta tradice jiná, není tak snadné předpokládat, kam to povede (u hodně západních kapel člověk slyší písničku a závěr fráze si dokáže větší části domyslet).
      Hlavně Gaze mají ty melodie prostě nádherné, a strašně mám ráda i ty jejich kombinace klidnějších melodických a agresivních částí :33 Strašně moc si v tomhle smyslu užívám Undying - prostě ten Rukiho nádherný sametový hlas a pod tím ten "bordel", a ještě jak je to proloženo i screamem a klavírem... ♥ :D (A mohla bych jmenovat i další, ale toho by bylo... už tak to bude dlouhý komentář :D) A ať už jedou nějakou live odpalovačku nebo baladu, prostě dokážou chytnout nejen energií a člověka rozjet, ale i za srdíčko a klidně ho i rozbrečet :33 A k tomu zbožňuju to jejich jádro, takové to, když mi najede nějaká písnička, a vím, že to jsou Gaze :) A zároveň prostě kostýmy, účesy, a jak si live užívají bezprostředně, ale zároveň to umí chytit i za teatrálnější konec :D No jednoduše jsou závislost :33 Ještě když si člověk nakouká nějaká ta videa ze starších akcí, když byli ještě takoví víc free, to je prostě komedie :D A k tomu i současnější documentary a záběry z backstage a ta jejich současná vážnější, umělecká tvář :) Přitom jde pořád vidět, jak k sobě tíhnou a že k sobě mají krásný vztah, nejen pracovní, ale opravdu přátelský :33 A i z těch interview jde vidět, že to nejsou žádní namachrovaní debilové, a člověk je hrozně rád poslouchá, i když jim nerozumí ani slovo :D No prostě... co k nim dodat :D :33 Není prostě žádný div, že jsou tak populární :33

      Vymazat