Štítky

9. 1. 2022

Ibitsu

 


2 komentáře:

  1. Jsem moc ráda, že jsem dáváš tyhle songy. Je to taková rychlá oddechovka, do čtení se někdy zabřednu na moc dlouho, protože ty pasáže který mě chytnou čtu víckrát. :'D Ale myslím, že do dvou let ten Projekt poslední šance určitě dočtu. Taky už to čtu rok a půl... O-o
    Hmm, myslím, že Ibitsu jsem ještě neslyšela. Tak si to jdu hned postit, jsem zvědavá, co to je. XD
    Woah, ono je to i s klipem!
    Hmm, asi jsem ji fakt ještě neslyšela. Ale nějaké ty pasáže z klipu znám z gifů. Hmm, to je ale pokoukáníčko, ještě éra přilehlých kostýmků. XD Ne jako vážně, trochu mi to chybělo. :'D
    Aww, Rei tam je přímo k sežrání. Tak se mi zdá, že to bude asi smutný text. Vzhledem k Rukiho mimice a pohybech... No nic, jdu si vygooglit text (protože je to mnohem zábavnější než šprtání XD).Ty jo, to je z roku 2012, ten čas tak letí... O-o Aha, takže to je zase jeden z těch "deep" textů. No dejme tomu, že je smutný a pesimistický.
    Ibitsu hodnotím mírně kladně. Není to žádný boom, spíš taková příjemná oddechovka. Nijak se nevymyká, ale je na ni poznat, že je od The Gazette. Ten Rukiho hlas bych poznala snad kdykoli. :D
    Jinak nevím jestli sis všimla, ale komentovala jsem i ty dvě předešlé. :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aww, děkuju :33
      To už je rok a půl? Wow... ani se to nezdá :'D Tak držím pěsti, ať se k Projektu brzo dostaneš, a doufám, že tě to bude pořád bavit :)
      Je to s klipem, a myslím, že je to taková podceňovaná píseň... Jakože není to ani přímo balada, ani surová vypalovačka, i když by asi textem mohla být oboje, a možná proto není tolik rozšířená. Přitom je hrozně fajn na poslech a to PV je taky krásný a sluší jim to tam :33
      Ano, je to deep text, a klidně si s čistým svědomím googli, i při tom se přece učíš! :D Šprtáš slovíčka a fráze takovým hezkým nenásilným způsobem :)
      Všimla, ale jsou to takové ty přednastavené kousky :D V listopadu a prosinci jsem tu skoro nebyla, takže dojíždím pozpátku... a já vím, jde mi to pomalu :'D

      Vymazat