Štítky

31. 10. 2021

Anata No Tame No Kono Inochi (making of)

 


2 komentáře:

  1. Hehe, zpátky do minulosti. Tuhle písničku miluju (jako asi každou od nich :'D). Moc a moc se mi líbí takový ten její "lehký rebelský rytmus", podobnou písničku neznám. Kluci nám toho sice moc neřekli v making-of, klidně by to mohlo být ve videoklipu. :D Ale to nevadí.
    Je úžasné je takto vidět, ikdyž na ulici bych se jich asi spíš hodně lekla. Hlavně Ru vypadá jako by ti chtěl v následujících sekundách něco provést, nevím, třeba ukrást ti svačinu. :D Působí to na mě takovým tím wow dojmem. No což, už jsem si navykla na ten jejich nový "uhlazenější" styl a pak tohle. Prostě ta Rukiho černá rtěnka a ježaté bílé vlasy... prostě WOW! A nebo náš kocour Aoi tady má úplně jiný styl, trochu jako by neměl peníze na látku, ale o to je to snad lepší. Škoda, teď už je bohatý a nic neukáže. :'D
    Líbí se mi tady Kai. Zaprvé to "ještě tak neumí", myslím tím se pohybovat za bicími, a zadruhé v PV na 1:50 je k zulíbání, musela jsem si to pustit aspoň desetkrát. XD
    Jo a Rei tam asi něco ztratil na podlaze nebo nevím. :DD
    Jinak, já si obecně moc nevyhledávám texty písní od Gazette, protože jsem zjistila, že je to skoro zbytečné. Např. UGLY - jakože cože? Vůbec nevím, o co tam jde, ale je boží. A tak si občas vymýšlím, o co by mohlo jít prostě jen z PV. A jak tak na to tady teď koukám, rozsvítilo se mi. To je vlastně biologická píseň! :D Aby jsi tomu rozuměla, studuji obor Biologie a ekologie a to jak tam toho motýla prošpikuje špendlíkama je můj sen z určování bezobratlých, psaní na klávesnici je jasné dělání nikdy nekončících protokolů , hrabání se v kazetách je kontrolování dat z monitoringu (a ano, je zákonem, že se ti v tom udělá takový bordel, že by jsi to nejradši všechno vyhodila) a ta injekce, to je to zázračné sérum, co nám pomůže se to všechno v deadlinu naučit. Ty jo, normálně mi najednou všechno sedí. XDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji taky úplně žeru :D :33 Je úžasně hravá a z dnešního pohledu i krásně nostalgická, nejen co se týče hudby jako takové, ale i ty kostýmy a PV...
      Ten záběr na olizujícího se Rukiho je prostě legendární :D A ten pološílený Uru cca 3:10, a ty jejich "tanečky" a vůbec bych mohla vyjmenovávat celé PV :D :33
      Osobně se mi ten Rukiho makeup hrozně líbí :33 Dost by mě zajímalo, jak by si dneska poradili s takovým makeupem a lookem, a rozhodně bych brala, kdyby se do něčeho podobného zase pustili. V těch starších věcech některé prvky v kostýmech opravdu vypadají jako "co dům dal", dneska jsou takoví docela střídmí... Nakombinovat tu tehdejší volnost a dnešní uhlazenost a preciznost, mohly by z toho vzniknout dokonalé kostýmy :33
      Já si kolikrát hledám významy PV a textů... jakože něco svého v tom vidím, o čem by to mohlo být, ale většinou to u Gaze nefunguje tak, že by to znamenalo opravdu to první, co u toho člověka napadne :D I když zrovna u UGLY asi trochu jo, protože ty symboly smrtelných hříchů tam jsou hodně zřetelné, ale zase pokud člověk není věřící nebo o tom neslyšel, tak to v tom nemusí vidět.
      Wow, ale teď teda i pro mě Anata získalo úplně nový rozměr! :D Teď si na to pokaždé vzpomenu, co tu písničku uslyším :D

      Vymazat