Štítky

14. 10. 2021

Reita interview "Hapiness in daily life" (JRN)

 

 

Odkaz na článek ZDE


2 komentáře:

  1. Jůů, tak to asi bude se všemi členy. :3
    Hmm, že mě ten box ani nepřekvapuje... :'D Ale ta představa, jak tam v těch rukavicích mydlí do toho pytle je velmi, VELMI lákavá. :33
    Pochopila jsem to tak, že ten jogurt pije ke snídani. Tak chudá snídaně by mě asi zabila... A kraba bych asi taky nepozřela. Už jsi někdy měla nějaké mořské plody? Já ne a myslím, že taky nikdy nezkusím. :')

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se zdá, že to bude jen s Aoiem a Reitou... škoda, moc by mě zajímalo, jak by odpovídali ostatní :)
      Mě taky ne, už dřív říkal, že má box rád, tak bylo jen otázkou času, kdy se do toho pustí aktivně. Teď v té korona době asi mydlí jen do pytle, ale zajímalo by mě, jestli by se mydlil i s někým, nebo jestli by radši zůstal takto, aby neriskoval zranění...
      S jeho sportováním a zdravým životním stylem se mi nechce věřit, že by měl jenom ten jogurt, ještě nějaký tekutý, to je nalačno akorát tak na pos... :'D Leda by to byl účel :DD Ale určitě si dá něco pořádnějšího, tipovala bych ten jogurt spíš jen jako doplněk, když tak posiluje atd :) I mě by tak chudá snídaně jinak porazila, a to bych ani nemusela nic dělat :D
      Hm, mořské plody jsem ještě neměla. Ryby jako takové mám ráda, ale třeba nějaké chobotničky, ústřice apod. bych nedala... ale kraba... asi by záleželo na tom, jak by to maso uvnitř vypadalo, kdyby to nebylo žádné želé nebo něco takového, asi bych to zkusila :)

      Vymazat