Štítky

21. 9. 2021

Ruki 19. 9. 2021 (+ gif edit)





I’m late but I will now introduce the items available for a limited time on NIL, please use this as your reference!

EMBROIDERY KNIT HOODIE / Black

I’ve been wanting something like this since last winter and now I was able to create something I like. The knit material has a 3D shape that doesn’t wrinkle and the front doesn’t have a pattern so it’s easy to layer with anything, I recommend it.

You may call it a hoodie but it’s definitely something in between🙋‍♂

#ruki #nilduenilun_tokyo #nilduenilun

 

 





2nd.

LONG SLEEVE EMBROIDERY TEE / Charcoal Gray・Deep Khaki・Off White

Most importantly, you can wear either side of the Long Tee! It’s convenient🙋‍♂️

I was thinking about what to make this year but after all the best thing is something that is used all year long so of course it had to be a Long Tee and couldn’t leave out my favourite colour range.

The Long Tee I released last time has a new look, the material is soft and firm, it’s comfortable and easy to wear🙋‍♂️

The mask case is a novelty🔥

#ruki #nilduenilun_tokyo #nilduenilun

 


 

3rd.

MARBLE FACE TOWEL&JACQUARD FACE TOWEL

I began this idea during the production of MASS and since I was staying at home I decided to release NIL home goods, I wanted it to be something like this because at the time I was introduced to art! I tried to make it in two contrasting tones. Towels are consumable goods so I’d like to create more patterns for them🙋‍♂

#ruki #nilduenilun_tokyo #nilduenilun


 


 




4th.

SPLIT CARVED SEAL RING / GOLD • MEXICAN OBSIDIAN

SPLIT CARVED SEAL RING / SILVER • TIGER EYE

I actually aimed to release this for ACT7. I wanted to wear this during BLINDING HOPE MV, I was unable to reach the goal I had in mind for the MV because of the selection of stones and the shape, but finally finished after I corrected it, so I feel quite satisfied. It was a good idea to change the colour. I usually wear rings during lives so I’m happy I was able to make something I will love for a long time🔥

#ruki #nilduenilun_tokyo #nilduenilun










5th. Last.

LONG SLEEVE FRUITS TEE

Looking at the past, I like more simpler things now, so I tend to wear more plain and monotone clothing, though wearing cute T-shirts makes me feel good. Recently I’m collecting vintage T-shirts so I added a touch of that style to the illustrations this time. I love it🙋‍♂️🍊🍐

The end.

 

 

foto: ruki_nilduenilun (instagram)
překlad: burialapplicant.tumblr.com

2 komentáře:

  1. Se nám Ru pořádně rozšoupnul. :D
    Strašně se mi líbí ten jeho culík. Je to hrozně cute. :'D
    Jako s těmi ručníky bych byla totální máster. Kor teď, když už jsem zase na kolejích. Jsem si ty prázdniny ani neužila. :/ Ale teda ty ručníky bych fakt chtěla. :3
    Ty prsteny mi přijdou spíš pro muže, na mě jsou moc velké a moc masivní. Ale jsou pěkné a podobné jsem ještě neviděla.
    Na tom sedmém obrázku mě zaujalo to tetování, co nám tam tak pěkně předvádí. Možná to je něco nového?
    Ale třeba to bílé tričko s tím zajímavým fresh obrázkem se mi opravdu líbí a reálně si dokážu představit, že to nosím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale mám tyhle jeho fotky hrozně moc ráda :33 Když je takový přirozený, nenalíčený a můžeme nakouknout pod ten makeup a kostýmy :33 A k tomu se tentokrát ukázal i bez roušky... Když si vzpomenu, jak by všichni málem vraždili pro jeden takový, klidně i rozmazaný záběr někde na tour, a teď se nám Ru ukázal tak hezky sám a strašně moc mu to sluší :33
      Že? Ten culík se mi taky líbí :33
      No to bys byla! A hlavně si představ po tom náročném dni, když strčíš hlavu pod kohoutek a pak si prostě vezmeš ten Rukiho ručníček :D Trable nevyřeší, ale náladu stoprocentně zlepší :D
      Taky bych takové prsteny neunosila... na druhou stranu, nepohrdla bych mít takový třeba i jen na poličce :3
      Hm, to nevím, jestli má něco nového... když on je takový, že se ani nepochlubí :D Ale popravdě mě tu, jak si vyhrnuje ty rukávy, hodně překvapilo, jak má červené ruce o.O
      Mně taky, to byla jedna z prvních věcí, která mě napadla :33 Prostě takový jednoduchý design, který snadno unosíš, ať už jsi tvrďák nebo princezna :'D :33

      Vymazat