Štítky

6. 9. 2021

Filth in the Beauty

 



2 komentáře:

  1. Joo, to byly časy. Tohle je má úplně první písnička od Gaze. Hmm, co jsem dělala, když jsem je ještě neznala? Vzpomínám si, že jsem hledala historické klipy s Miyavim a narazila jsem na tohle. Sledovala jsem to a přemýšlela, který z nich je sakra Miyavi. No a když jsem nakonec usoudila, že tam není, zavřela jsem to a googlila si jeho písničky. Asi po minutě jsem se vrátila na youtube, protože mi došlo, že to bylo vlastně moc moc dobrý. :'D A tak jsem zjistila, že mám tu čest s Gazette. Je to pro mě prostě přelomový životní song. Spolu s Ugly a Inside beast. Teď už ji ani moc neposlouchám, ale jsem ráda, že jsi mi ji zase připomněla. :3
    Miluju tenhle Rukiho kostým, jeden z mála, který mu velikostně sedí. XD A pokaždé když ho vidím s tím účesem a makeupem mi běží v hlavě rauwww. Je tady takový tygřík. :DD
    No předtím jsem poslouchala K-pop, tak docela změna. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám tu píseň ráda a obecně je hodně oblíbená :) Dokazuje to i fakt, že je (nebo byla, nevím, jestli je to teď ještě aktuální) nejhranější písní na koncertech :)
      A abych se přiznala, pro mou Reituki dušičku, když jsem před těmi roky začala na Gaze ujíždět, pro mě byla hodně stěžejní právě kvůli tomu making of a jistému záběru, na kterém to sice vypadalo na pusu, ale ono je to spíš takové to chlapácké "ramínko" :'D (bohužel...)

      Vymazat