Štítky

26. 6. 2021

Aoi 25. 6. 2021

 


tokyo.


foto: aoi_thegazette (instagram)

6 komentářů:

  1. Hmm, to je krásná fotka. Avšak, čím déle se na ni dívám, tím více z ní mám takový pocit opuštěnosti. No, zrovna pozitivně na mě nepůsobí. A Aoi tam vypadá skoro jako nějaký duch. :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásná a tajemná, prostě jako Aoi :33 Působí sice tak nějak sklíčeně a máš pravdu, že pozitivita z ní zrovna nesálá... ale jak se na ni koukám a dívám se i na toho Aoie, který tam stojí, jak kdyby mimochodem, skoro jako stín, ale stejně je na té fotce výrazný, nakonec z ní přeci jen dobrý pocit mám :33

      Vymazat
  2. Já jsem z téhle fotky úplně vyřízená. Dlouho jsem neviděla něco takového, co by mě tolik zaujalo celkově, celým tím místem, konceptem... tak strašně to k němu sedí. Nám tady připadá trochu jako Aoi on Dark Side, jak kdyby si pro něco velmi cílevědomě a vlastně i sebevědomě šel, i kdyby to mělo být do pekla. Neumím to popsat. Obecně mi teď připadá, že Aoi úplně povstal z popela. Taky mi přijde, jak kdyby se decentně usmíval a věděl něco, co my ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hrozně zvědavá, jestli to je z nějakého rozhovoru, z RR (nebo jestli si byl Aoi během shootingu odskočit na cigárko a nechal se vyfotit, aby měl něco na insta :D) nebo kde se ta fotka vzala. Pokud by jich bylo víc a měli by podobné třeba i ostatní... No nic :D Jdu slézt z obláčku :D
      Taky se mi moc líbí, jak je to vyfocené a jak tam prostě ten Aoi zapadá, a tím spíš jak už ho trochu známe, tak víme, jak to k němu sedí :)
      Hmm, nějaký náznak úsměvu tam asi je... Jakoby jen taková jeho zapeklitá myšlenka :D :33 A připadá mi, že se tu opírá o kytaru, i když v tom černém to tolik není vidět, ale ta představa se mi líbí víc, než kdyby tam pózoval "jen tak" :33

      Vymazat
  3. Ta fotka je dokonala.Tajemna a moc krasna.A musim se priznat ze bych si tu fotku dokazala predstavit jako obraz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako obraz a rovnou přes celou stěnu *_* To vůbec není špatná myšlenka :33

      Vymazat