Štítky

30. 7. 2021

Red (Making of)

 


 

2 komentáře:

  1. Tahle písnička mě vždycky naplní takovou energií. Ráda se vracím do starých časů. :D Tyhle songy mi přijdou takové veselé. Po Dogmě kluci tak nějak ztemněli.
    Když jsem porovnávala klip songu a making of, přišlo mi, že jsem kluky snad ještě neviděla "takhle zblízka". Myslím tím, že ve většině pv jsou vidět celí.
    A sledovat pv teda není nic snadného. Mám pocit, jako bych nedokázala zaostřit. Je to děsně rychlí klip. Ufff...XD
    Ru v tom kostýmu musel rozzářit celou místnost, ale slušelo mu to. Oči jsem však mohla nechat na Aoim. Mám moc ráda ten jeho messy účes. No oni všichni byli prostě ehm... mladí. XD Třeba to jak se Kai v making of pohyboval za soupravou. Prostě wow. Vypadal jako ve zrychleném filmu. A pak jak vstal a byl úplně vyřízenej. :33
    No prostě Red zrovna nepatří k mým nejvíc oblíbených songům, ale má své kouzlo. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ráda užívám jejich starší songy, připadají mi v jistém směru takové nespoutanější :) Hm, to zase mně u nich ta temnota nevadí, ale je pravda, že by si mohli zase v nějakém singlu trošku odlehčit :)
      Byli ehm mladší (oni přece nestárnou, ale zrají! :'DD) a připadá mi, že sice nad tím vším přemýšleli a chtěli to udělat co nejlepší, ale bylo v tom víc takové té prosté radosti z toho co dělají :33
      To rozhodně má :33

      Vymazat