Štítky

12. 11. 2021

Ruder (making of)

 


2 komentáře:

  1. Jedna z mích úplně nejoblíbenějších songů. Pěkně svižná a divoká melodie a do toho ty rebelské kostýmy a Rukiho rychlí jazyk. Uff... Hrozně ráda bych tuhle píseň někdy slyšela na živo.
    Ruki do toho šel opravdu "zapáleně". :D Jak tam blafne tím zapalovačem tu tekutinu, kterou má v dlani a pak to jeho trhnutí a úlevný povzdech je tak cute. :DD A nebo když mu v té dlani bouchne žárovka. Jako vůbec nevím, jak je možný, že se něco takového může stát, ale je to cool.
    Ale nejlepší je Kai. Awww XDD.
    Celkově mi ten klip přijde přece jen trochu méně propracovaný než třeba u Anata no tame no kono inochi, kde mi to přišlo, jako by tam byl přímo děj. (psala jsem to do komentu) Ale na zábavě toho klipu to vůbec neubírá. Celkově je to taková odlehčená píseň a je dost vidět, jak si to kluci užívají. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to další z jejich starších super akčních písní a teda častěji ji poslouchám v live verzi :33
      Se musím přiznat, že u tohoto klipu se mi asi líbí víc to making of, než samotné PV :'D
      Doslova zapáleně, já bych neměla odvahu to zkusit :'D I když... pokud by mi to takhle hezky Ru předvedl, tak možná... :D
      Jsou tu strašně zlatí, ještě takoví hodně free :33

      Vymazat