Štítky

23. 8. 2021

Pulse Tokyo #2

 







zdroj: @pulse_tokyo_ (instagram)

4 komentáře:

  1. Wow... prostě... wow. Pro mě je to tak na pokus o transplantaci mozku. Zejména ten jeho pohled na té druhé fotce. Myslím, že tohle se Aoimu monstrózně povedlo. Strašně to k němu celé sedne, ať už oblečení nebo šperky, je to prostě takové to jeho. Dělá s nimi tak dlouho, skoro škoda, že to nepřišlo dřív. Strašně závidím lidem, co si mohou něco dovolit, ať už od kteréhokoliv z nich a takovýhle šeprk je hodně designově ojedinělý. Nemluvím zrovna výjimečně o Aoim XD
    A zpsůob, jakým je to celé focené je kapitola sama pro sebe. Nasadil klukům pěknou laťku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z něj taky úplně vymletá. A tyhle fotky, to prostředí, vizáž... dokonale mu to sedí :33
      No že? :D Ale možná s nimi teď bude spolupracovat víc...
      Já taky. Prostě jejich věci jsou originály, ještě ke všemu se mi většinou i trefí do vkusu, a navíc to, že jsou ty věci od nich... prostě aw :33
      Je tam nádherný. Ten fotograf ho buď dobře zná, nebo je to vážně skvělý fotograf (nebo obojí:D). Hmm, když si tak představuju i ostatní, kdyb jim udělali takové fotky, aby to k nim sedlo, jako tohle k Aoiovi... aaa kéž by, kéž by!

      Vymazat
  2. Já jsem ráda, že po dlouhé odmlce to zase žije. Aoi teď celý kvete.
    Jo ta 2. fotka mě taky dostala. Možná to je tím, že není rozmazaná a tím, že je na ní blíž. Každopádně dívat se do foťáku fakt umí. :D
    Mě osobně se líbí i ta poslední fotka. Líbí se mi jeho účes a taky ta křivka jeho ramen. (Jo, fakt jsem si toho všimla). Prostě je to ten náš temný a sexy Aoi. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je supervo nich zase tak vědět :) A navíc dávat o sobě vědět takovým způsobem... :33
      Mně se hodně líbí i ta prostřední, jak má to bílé tričko... takový hezký kontrast, jak i přes to jde cítit ta jeho tajemnost a temnota :33
      Joo, a ta poslední :33 Jednak ta fotka sama o sobě, a pak ta jeho ramena :33 Awwh je sexy a to pořádně :33

      Vymazat