Štítky

10. 2. 2022

New look (20th anniversary)

 

via the Gazette Official (facebook)

4 komentáře:

  1. Jakože bomba. Ruky vypadá tak dokonale. Strašně moc se mi líbí ten účes jak to má nahoře "krátké" a pak jak mu pár pramínků padá na ramena, vypadá to fakt originálně. A taky ten temnější look, jo to je moje. Kai taky vypadá úžasně. Ta jeho košile mi přijde jako zajímaví prvek. Mám z ní smíšené pocity, ale všechny jsou kladné. Vypadá to fakt moc zajímavě. Rei má moc divné kalhoty a nebo nevím čím to je, ale vypadá jako černá svíce. Jsem spíše zastánce toho, když má kalhoty upnutější s povoleným rozkrokem. Je to takové svobodné a rebelské. Ale hodně mě zaujal ten HODNĚ hluboký výstřih. Doufám, že se pochlubí ještě nějakou fotkou, kde by to třeba začalo být víc vidět... a už slintám. Sakra...
    Aoi... začínám přecházet do kapalného stavu. Jako prostě wow, nemám slov. Tak zaprvé je nutné ho sjíždět pohledem odzdola nahoru, protože v opačném pořadí je to takřka vražedné. KONEČNĚ sako, které krásně rýsuje tu jeho postavu (teď už jenom, co má dole, aby to zas nebylo jak v blinding hope XD), jako i v tom roláku vypadá neskutečně sexy! A takhle tvrdý výraz... už si nevzpomínám, kdy se naposled takhle tvářil. Jako doufám, že ten fotograf ještě žije... :D Nějak mě to rozpaluje... XD Vypadá k zulíbání i když se tváří takhle.
    Ale zajímalo by mě, co se stalo s Uruhou. Sorry, ale když to vidím, musím se culit. Možná to bude tou rtěnkou... nebo širokými nohavicemi..?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rukimu ty delší vlásky moc sluší :33 A jak má tu černou rtěnku-jsem zvědavá, jestli mu vydrží stejně "dlouho" jak na 15anni :D
      Taky se mi ta košile líbí, a popravdě mám trochu slabost pro chlapy v košilích (ehm i když bez košile... no nic :D) Těším se na další jeho fotky :33
      Um, Rei má nějaké kalhoty...? *konečně sjíždí očima i jinam* No, nevím, jestli je to těma kalhotama nebo tou pózou, ale vypadá tu podivně... i když u něj jsem se prostě zasekla na tom hrudníku a slintám jak bernardýn :D
      Ten Aoiův pohled je prostě vražedný :33 A nikdy bych nevěřila, že se mi na něm bude líbit rolák... Omg, ale když si k tomu jeho mafián looku představím nejaké chlupaté papučky :'DDD
      Uru tu vypadá, jak kdyby se snažil transformovat na Kaie... a taky jsem si všimla, že už zase nemá obočí. Ale ta jeho póza... nemůžu u něj odtrhnout oči od těch rukou a jak má to sáčko hezky vypasované :33 Hmm, zezadu jistě budou ty kalhoty vypadat líp... :33 :D

      Vymazat
  2. Už jsme to rozebírali, ale já když to čtu, tak to sem musím taky napsat XD
    Ruki je pro mě pořád takový stejný Ruki, má tady trochu zombie pohled a víc by se mi líbilo, kdyby měl ty vlasy jako na focení pro oblečení Oo Je to trochu emo look, ale pěkný, já to mám taky ráda XD
    Kai tady vypadá jako opravdový leader a jsem ráda, že se vykašlal na ty světlé až šedé vlasy, fialové čočky a obecně takový zvláštní směr a vrátil se trochu ke kořenům. Ta košile je formálně elegantní, k němu to jde.
    Reita je pro mě upřímně největší zklamání, i když má ta božsky odhalená prsa. Jednak mi přijde, že mu úplně nesedí tak něžný makeup - možná je to jen fotkou, jednak souhlasím s Aliss, že tenhle outfit ne-e. Rei byl náš drsňák a teď je to největší panenka kapely - ano i vedle Uruhy!
    Aoi to totálně zabil, ukradl si celou fotku pro sebe a jsem ráda, že se probojoval pořádně dopředu. Konečně zahodil ten nešťastný, zasněný výraz a nasadil tohle a všichni jdeme totálně do kolen. Jak říkáš Aliss, to sako je úžasné a klidně s rolákem, hlavně ne pytel a bačkůrky XD
    Uru mě přijde okouzlující. Já nevím, mě se ty široké kalhoty líbí, přijde mi to elegantní, on si teda s Aoim vyměnil výraz a teď je zasněně nešťastný on. Jediné, co mi vadí je, že mu přemalovali ty ikonické rty, ale už si zvykám. Jinak se mi moc líbí jeho vlasy i linie postavy, je prostě krásný.
    XDDD Kolik lidí tolik dojmů, teď ostatní XD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ruki si našel, co mu sluší a drží se toho :33 Ale je pravda, že mu to prostě sekne a umí v tom vypadat něžně i tvrdě :33
      Přesně, jemu prostě ta tmavší sluší víc, ať už jde o vlásky nebo o oči :33 A ten sestřih mu taky sekne :33 A ty nízko posazené kalhoty...
      Já tady Reitu úplně ignoruju kromě té jeho hrudi, jsem hrozná :'D Ale máš pravdu... čekala bych, že když se tak odhalí, bude u toho vypadat víc... vrrrr... a ne jako by se chystal žalovat, že mu někdo ukradl tričko :D Ale uvidíme, co se z něj ještě vyloupne! Já na něm mám ráda toho něžného drsňáka, akorát to mívá spíš naopak - drsné výrazy a pak se ukáže, že je to vlastně cute miláček :3 Hm, a stejně jak jsem psala u Uruhy v odpovědi Aliss, jsem zvědavá, jak ty kalhoty budou vypadat zezadu :33
      Aoi je tu prostě chlapisko, hm, na copak asi myslel, když se takhle tvářil...? :33 Ještě když si vybavím tu jeho fotku na instagramu, jaký cute výraz a pak tady taková nálož :33
      Aoiovy bačkůrky začínají být legendární :D S tím pytlem souhlasím, on si prostě zaslouží mít něco na tělo :33
      Mně se Uru taky celkově líbí, a ten jeho postoj je tu prostě modelkovský a sebevědomý :33 ale u toho jeho makeupu a výrazu čím dál víc váhám... To už si v Blinding Hope byl víc podobný mi připadá... Ale je jasné, že live s tím vším ještě zamíchá :33

      Vymazat