Štítky

23. 12. 2021

THE GAZETTE 『20th ANNIVERSARY -HERESY-』 TEASER

 



5 komentářů:

  1. A máme tu výročí. :DD Jako ta kreslená náhledovka mě pořádně vzala. Pěkně badass. A i to video je pěkné. Nejdřív jsem z toho dostala pěknou nostalgii, až jsem z toho skoro vychladla, jen proto abych potom pocítila oheň v duši jak se to ke konci rozjelo. :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta nostalgie z toho úplně dýchá, ale kluci mají být opravdu na co hrdí :33 Zároveň mi to připadá i takové tematicky temné, jak byly ty dva roky opravdu na draka, a hezky tam zní i to, jakým směrem se teď vydávají :33 Ten art se mi moc líbí (a nevím, jestli jsi viděla, ale někdo jim tam tematicky přikreslil čepičky, rohy a červený "nos" :'D) a jsem zvědavá a moc se na to live těším :33 Hlavně jim přeju, aby se jim ho podařilo uspořádat a všechno klaplo podle jejich představ :)

      Vymazat
  2. Nejdřív jsem chtěla vyhrknout Co na tohle říkáš, ale vidím, že už to tady rozebíráte XD Mě to teda docela sundalo ze židle. Je to takové nečekané, netipla bych si je na to, ale zároveň je to úplně OMG ládujte to do mě. Jsou krásně rozezntalení a je to celé na zarámování do obýváku, fakt se jim to povedlo. Při tom to není moc, jako to ty metalový kapely rády dělají. Je to prostě pořád velmi umělecky pojaté. A ten prostřih na ty jejich léta... to je jenom No jooo tahle písnička, no jooo tenhle look, bože můj to je nostalgie, já se picnu <3 Kluci moji zlatý, díky a víc víc <3 Zároveň se mi po některých věcech vyložene stýská. Je to taková ta náladovka, kdy potřebuješ volný den na čučení na staré koncerty, videa a kde co.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano. Taky bych je netipla na to, že nám udělají nostalgický video. S tím, jak v různých rozhovorech furt říkali, jak se Gazette posunuje a že se nechtějí vracet. Ale tohle video krásně ukazuje, že oni se vlastně moc nemění, ale vyvíjí se. A všechny písničky, které udělali, už jsou prostě v nich. A i na koncertech hrají z celého repertoáru. Což je podle mě naprosto úžasné!
      Jinak, já mám trochu problém určit, který je Kai a který Uru... XD

      Vymazat
    2. Jo to mě napadlo hned, jak jsem to napsala, že kdyby nestáli na svých místech, tak maličko splývají, ale ony to hodně dělají ty vlasy Oo

      Vymazat