Štítky

28. 5. 2020

Owari to hajimari


     Přemýšlím, jak začít? Jiná stránka, jiný název, ale pořád stejná osoba a závislosti. Takže jak toto místo uvést? Je to zcela nové útočiště, mám pocit, jako bych jedno skončila a druhé začínala, a zároveň to vnímám jen jako pokračování něčeho známého. Zvláštní.
     Jisté okolnosti mě po dlouhé době váhání donutily se přestěhovat. Samozřejmě tu byla i možnost s tím seknout, ale na to jsem si svou temnou stránku příliš dlouho hýčkala. A potom jsou tady věci (říkám věci, ale myslím hlavně lidi a zážitky), které bych bez toho všeho neměla. Je to krásný řetězec, kdy jedna závislost vytvoří další, přivede k sobě lidi se stejným zájmem, a pak už se z toho stane jakýsi živý organismus, ve kterém jedno bez druhého nefunguje. 

     Má vnitřní bestie tedy dostala nový výběh, pomalu se zabydluje a už přemýšlí, co provede jako první. Je toho hodně, je to těžké rozhodování, co všechno sem přivést a co zanechat svému osudu, ale to nejtěžší teprve přijde s nastavováním a editacemi.

     Uf, první článek je za mnou. Teď už jen aby přibývaly i další, nové i staré. Doufám, že se vám tady bude líbit a rádi se sem budete vracet.







Vaše Bara-chan

6 komentářů:

  1. Něco končí, něco nového začíná. Stěhování je vždycky trochu peklo ale nakonec z toho vznikají nové možnosti a možná i nový dech a elán. Na mě to naše tak zapůsobilo. Přeju ti, ať se ti daří na nové stránce a těším se na nové příspěvky a okamžitě ukládám do oblíbených. XD Chválím desing, který mě úplně odrovnal a ten pict nahoře...na ten budu koukat ještě dlouho. ����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥ Doufám, že mě taky popadne nový elán :D Zatím se spíš biju hlavou do stolu, co jsem si to vymyslela, a přebírám, co sem přestěhovat :D
      Aww, jsem ráda, že se ti design líbí :33 "Chvilku" trvalo, než jsem ho sem napasovala :D

      Vymazat
  2. Ahoj, pěkný. Černý. Budu si muset zvyknout. Obrázky nahoře jsou úžasný!!! Ale je to nezvyk.
    Aliss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda, po tom světlém na původním blogu to musí být hodně nezvyk :) Pro mě osobně je to spíš takový "návrat" k tomu tmavému, ke kterému tíhnu víc :) Ale uvidíme v budoucnu, podle toho, jaký Gaze vydají photoshoot:D

      Vymazat
  3. preju mnoho stesti..at je tento krok jen k lepsimu a dari se ve vsem ☺️ErinSixx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :33 Doufám, že se ti tu bude líbit :)

      Vymazat